Keresés ebben a blogban

2011. október 12., szerda

zöld hentesek

Keresgéltem Jensen filmek között, de valahogy ez mindig kimaradt, olvastam a tartalmát, láttam részleteket  belőle, valahogy soknak tűnt. Aztán eljött az ideje. Megérte megvárni a megfelelő időt vagy inkább hangulatot, nem biztos, hogy bármikor megnéztem volna és még jól is szórakozom. Kötéltánchoz hasonlítanám ezt a fajta humort, ami a filmet végigkiséri. Nem könnyű vígjáték, meg kell dolgozni érte. Sokszor átfutott az agyamon - mert egyedül néztem - hogy ezen röhögök, ez vicces? És igen, az!

zöld hentesek 2003
rendező: Anders Thomas Jensen - üdítően egyedi filmeket ír, rendez...
szereplők:  Mads Mikkelsen - nagyon elcsúfítva,de tőle megszokott módon hibátlanul hozta ezt az őrült figurát
Nikolaj Lie Kaas- a másik lüke és mindjárt kétszer-állati jók!!!
hasonló film: Jensen filmek közül talán az Ádám almái, de eszembe jutott a francia: Delicatessen '91-ből az is megér egy misét.
kedvenc rész: az eleje mikor beindul a "hús"-feldolgozás, aztán azok a lehetetlen beszélgetések...
ajánlom minden húsevőnek!!!

Nincsenek megjegyzések: