Keresés ebben a blogban

2011. október 19., szerda

a hullám - die welle

 Néztem a filmet és arra gondoltam, hogy az én gyerekeim ezt nem fogadnák el! Hiszen mindenről van véleményük, nagyon kritikusak, de egyben tájékozottak és ha lehet vitába szállnak bárkivel, bármiről….de aztán arra gondoltam, hogy itt van a facebook, blogok, msn és még sorolhatnám, amik már önmagukban manipulálnak.   Mégsem változtak, olyan sokat, ahogy azt az idősebbek mondják vagy látják, ugyanazok a dolgok a legfontosabbak nekik, mint nekünk voltak és ugyanazokat a hibákat ismételgetik újra és újra. Meggyőződésem, hogy a felnőttek, szülők és pedagógusok tehetnek róla, hogy ilyesmik bármikor, bárhol, / ez megdöbbentő / előfordulhatnak és elő is fordultak már. Hiszen a felnőttek sincsenek tisztában önmagukkal, a múltjukkal, nem beszélnek nyíltan a sérelmeikről.....A tizenhét éves lányom ajánlotta nekem, mert megnézték a suliban. Nagy hatással volt mindkettőnkre!

die welle- 
rendező: Dennis Gansel
szereplők: Jürgen Vogel - karakterek egész tárháza a zsebében van....
Frederick Lau, Max Rimmelt, Jennifer Ulrich - fiatal tehetséges színészpalánták
kedvenc rész: a hullám első egy-két napja....
hasonló film: A legyek ura ugrott be elsőre - bár a filmet nem láttam, a könyv nagyon jó!
ajánlás: kötelező !!!!

Nincsenek megjegyzések: