Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 8., csütörtök

x men az elsők

Általában kihagyom az ilyen felkapott filmeket. Most kivételt tettem. / bevallom Fassbender miatt / Nem bántam meg, bár az előzményekről / vagyis inkább a következményekről /  nem tudok sokat, így szűz szemmel, kívülállóként néztem meg a filmet./  Amire nem számítottam, hogy egy ilyen akciófilmben az emberi / mutánsi figurák, érzelmekkel teli párbeszédek is megállják a helyüket. Pont ez fogott meg. A látvány, az akció, a pörgés mellett  nem szuperhősöket látunk csupa izomból,  csilli-villi gépszörnyeket, hanem nagyon is érzékeny, gyönyörű szemű fiúkat, akiknek elhisszük, nem is olyan borzasztóan rossz hely a világ... Talán több akciófilmet kellene néznem?

x men: first class -2011
rendező: Matthew Vaughn -nagyon egyedi filmek fűződnek a nevéhez, akár producer, akár rendező!!!
szereplők: Michael Fassbender - annyira sokféle, szinte multifunkcionális, ha koncentrál - Magnetoként, ott bujkál valami csibészség a szemeiben, ha szomorú ott a harag a szája szegletében, ha mosolyog, hát így senki sem tud mosolyogni...James Mcavoy: nagyon-nagyon tehetséges és nem beskatulyázható srác. És ők ketten együtt, csuda viccesek: http://www.youtube.com/watch?v=wsyHJOHobNY  Kevin Bacon: hihetetlenül jól áll neki a gonosz. Nagyon szeretem a filmjeit!!! Nicholas Hoult: olyan jó látni egy ilyen fiút, aki semmit nem változott 12 éves kora óta: egy fiúról...
Kedvenc részek: vicces a toborozás és a különleges képességek bemutatása egymásnak...
Ajánlás:  mutánsoknak és embereknek...

Nincsenek megjegyzések: