Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 19., hétfő

vizet az elefántnak

Nagyon régen jártam már cirkuszban, tulajdonképpen csak az állatok érdekeltek, a zenekar túl hangos volt, a bohócoktól féltem, az akrobaták mutatványaitól megfájdult a nyakam... A cirkuszos életet, az ebben élő embereket viszont nagyon egyedinek és érdekesnek gondoltam. Ezt meg is kaptam ettől a filmtől, egy nagyon egyedi hangulatú, romantikus bepillantást ebbe a világba.

Water for Elephants 2011
rendező:Francis Lawrence
szereplők: Reese Witherspoon - bevallom ez az első film amiben tetszett...
Robert Pattinson: mindenkinek azt ajánlom, felejtse már el az alkonyatot!
Christopf Waltz:  a legjobb gonosz akit valaha láttam, ezt már a becstelen brygantikban is bizonyította.
kedvenc rész: a hármasban töltött esték, az elefántos részek is kedvesek..
ajánlom: állatbarát romantikusoknak

Nincsenek megjegyzések: