Keresés ebben a blogban

2016. október 15., szombat

shelter

Képtalálat a következőre: „shelter (2014 film) magyar” Felkavaró, letaglózó film az utcán élő emberek kilátástalanságáról. Egy férfi és egy nő rendhagyó találkozása, a kiszolgáltatottság, megalázottság és beletörődés teljes skáláját láthatjuk mindennapjaikon keresztül.... Aztán, nagyon lassan bízni kezdenek egymásban, s bár egészen más a múltjuk és ahogy sejteni lehet a jövőjük is... Felébred bennük a remény, hogy talán lehetne változtatni, talán sikerül kilépni az ördögi körből. Persze nem ilyen egyszerű lehet választani a rosszat, vagy a még rosszabbat.... Hihetetlen erős színészi játék teszi még kegyetlenebbé a történetet... Nagyon -nagyon szerettem volna, ha sikerül nekik... azt hiszem nagyon régen bömböltem már így...

shelter 2014
rendező, forgatókönyv: Paul Bettany - szuggesztív egyéniség talán az első rendezése?!
szereplők: Jennifer Connelly - mindig meg tudott győzni, de itt szerintem felülmúlta minden eddigi szerepét ( igen a requiem egy álomért is), ez az arc, ezek a szemek, szinte csont és bőr.... lenyűgöző na!!!, Anthony Mackie - ő is remek, de...
kedvenc rész: úgy néztem végig, mint akit fejbe kólintottak...
hasonló: a halászkirály legendája jutott eszembe először, nagyon szerettem ....
ajánlás: nagyon sok hasonló című film létezik, nehéz rátalálni...

Nincsenek megjegyzések: